hello! wink! wink! love paradise =) here ..welcome welcome ...

Tuesday, January 25, 2011

look back the old memories

today my first class..not to bad.. but i feel no well.. im too sleppy.. he didn't msg me =(
emm.. its okay.. i dun want too much hope.. we all bkn COUPLe... emm..
i miss my besfren =( miss them too much.. i miss my  memories when the school..
FURA .she my besfren since form2.. 
very pretty! arabian gurl =) ..miss you ...
okay... yg ini adila..i call her kak pah! mke mmg mcm sharifah aini haha..
kak pah always webby wif me..haha... 
love u adila 
scha haha.. shariah ... =) .. one of my besfren .. selalu bergosip hangat dgn saya
hingga ari ini =)
Jia Min
jia min ..i fren with her since form1 untill form5 =)
i've known you for 5years..for last time til now we have been goood fren =_
Zetty Safiah Sedek
zetty! my classmate also selalu dgr saya maki danny klau saya gado dgn danny hahaha!
ddk sebelah saya..selalu mkn sorok2 dgn saya 

No comments:

Post a Comment