hello! wink! wink! love paradise =) here ..welcome welcome ...

Wednesday, January 26, 2011

my life ...

hye! dlm byk2 post xpenah aku letak pic sndiri hahaa! okay! =)
dr chubby ke slim dr slim ke chubby.. <3
let me tell u all smthng! saya ske bgmba haha...
mama kumpul pic kami adik beradik since baby lg =)
album khas for us la =)
but zaman dulu2 mane ada memory card ni smua
haha =) ..
my face mmg sebijik like my mum! i love her! 
I JUZ HV MAMA .. 
my mum  n my dad dvrce since i kids lg =( 
haha...but mama very strong mother...
mmbesarkn kami hingga dewasa =)
my mum yg hijau tu...da grey women is my lovely unty
honestly she's da bes !... 
both of them nurse =)
my young unty .. i call her kakak..she also nurse =)
hah! ini saya hehe..biar saya kat tgh2! i snap dis pic inside DP bus haha
emm.. dis time .. my heart broken... 2mnths after clash wif him =(
haha... terlalu sakit! im crying like a crazy gurl . damn shit!
me !!!!!!!!!!! party time!
baju kurung! hehe
emm... dun descrbe me klau xknl btul2

No comments:

Post a Comment